Pluggdag, det nya Söndag!

Pluggdaaaag! Ja varför döper vi inte bara om Söndag till Pluggdag? För det är iprincip det ända jag gör på söndagar... aja Så nu sitter jag här och pluggar... eller vänta lite nu, plugg skerna ligger på skrivbordet och jag sitter vid datan :o Jag har tagit en paus ;p det behövs, har suttit här med samhälle i typ två timmar... *gäsp* Men snart ska jag sätta mig igen å typ ta tag i matten.

Dagen går i pluggandets tema... Lär somna tidigt ikväll och drömma om lågkonjunktur (kanske inte så trevligt) eller typ ekvationer eller varför inte religion? skulle vara en kul dröm... Jesus sitter och löser ekvationer mitti en lågkonjunktur... Nu fick jag med alla ämnen ;p


Have A najzzz Pluggdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0