Allt och lite till men mest inget alls

Här sitter jag i morgonrock och hör ljudet av pistoler....
Jah idag blir det skoteråkning och det ska bli kul...röööligt! Fast nu snöar det visst, skit samma jag vill åka ändå!

Senare så kan det vara så att jag åker till min moster... får se får se :)

Nu hör jag ett mystiskt ljud från köket...

Jag ska klä på mig...

Vad mer kan jag säga som är fullständigt ointressant? Jo att mina leggings sprack igår, inte okej med med ett hål så där... Så ovälkommet!

Nu orkar jag inte skriva nått mer intressant... ;p

Det fanns visst inga bilder på datan.... blöö men i en separat hårddisk där fanns det men att koppla in den är ju way to komplicerat för mig eller så är det min lathet som dyker upp, jag tror på det senare alternativet.... För jag kan ju allt om jag vill ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0