Get ready for Jay!!

Skulle ha gjort Np i Ma B idag... Men mådde inte så bra i morse så jag stannade hemma... Det bästa vore kanske om jag gått och bara gjort det där satans provet, men insåg sen att jag hade inte orkat det. (gjort är ju gjort, men det brukar bli bra ändå tillslut)

Nu är det iallafall bättre och jag fick en hel det annat gjort idag (vem lyckas läsa ut en engelsk bok på en dag lixom, jo jag!) vilket var väldigt bra.

EN HALVTIMME KVAR TILL IDOL!! FAN VAD FETT! JA, JAG ÄR IDOL-NÖRD OCH JAG ÄLSKAR DET OCH JAG ÄR LITE SMÅTT GALEN I JAY
♥ ....Bara så ni vet lixom ;p

Nu ska jag pimpa vardagsrummet så att det blir toook mysig, just the way I like it! mahaha!


Jag är besatt (okej inte på ett konstigt sätt) ;p
Bildkälla.

Rösta som faan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig Lisa! <3

2010-12-10 @ 21:42:49
URL: http://bbackstage.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0