kaosigt in i minsta detalj

Goodmååårning ;p
Idag är det dagen D...eller N som i Nyårsafton! Fast inatt drömde jag en fett kaosig dröm om just denna degen haha knasigt värre. Drömde att tiden bara gick och att vi inte gjorde det vi skulle utan typ bara satt ner och personer som skulle dyka upp dök inte upp, jag hade glömt att duscha (wtf?!!) och kommer på det tio min innan tolvslaget, klockan gick sjuukt fort helt plötsligt var den kvart i två och stämningen var bitter... Det var hel konstigt..

Så när jag vaknade var jag helt säker på att det redan hade varit nyår... "Shiit" var ungefär min tanke.
Snart ska jag packa, fixa och ja allt sånt som jag brukar göra ;p Sen mooot staden och moot Emiiis! :D För att ännu mer senare dra på andra äventyr!!
KalasKul!


Häär levereras det en kass fyrverkeri-bild dagen till ära!

Lär ju inte hinna blogga nått mer idag (vad jag vet) Så GOTT NYTT ÅR!!!

Pöös pöös å allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0