På 11:de våningen och ja vad mer?

Efter en helg i våran kära huvudstad så sitter jag här, hos mamma, i mitt rum...

Har huvudvärk... det är inte okej någonstans.
Jag hade något att skriva men glömde det, ja som vanligt ungefär. Jag orkar inte skriva om min helg men det var bra. Käkade julbord på en fin restaurang på 11:de våningen (bara det lixom). Gick omkring i mina fina (ganska nya) högklackade skor, det gjorde ont men vad gör man inte. Nu har jag redan lyckats berätta lite...

Tänker jävligt mycket just nu, det är mycket i vanliga fall men lite extra nu. Jag antar att jag är en människa som är en riktigt tänkare. Synd att jag inte kan använda den förmågan till saker jag förtillfället måste tänka på. Men det är väll så här i livet.. oftast blir det tvärt om men tillslut blir det jävligt bra ändå! åh det hoppas jag på.


En dag ska jag också ha en garderob med lyse i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0