"rör inte mina radiostyrda plommon"

Har så mycket att göra just nu så att jag borde inte sitta här just nu! (varför gör jag det dååå?!)
Unnade mig lite bio igår (trotts mitt stora behov av att plugga) med SaraSara :D Harry Potteeer blev det, bra film, insåg hur sööööt Dobby är ^^, ååh! och Sara spillde ut mina popcorn såå tokigt det kan bli.

Gah. har så mycket att göra! Tänker för jävla mycket och jag får inte ut nått vettigt av mina tankar heller, surt...Ska man tänka kan man väll få ut något av det, vad är det annars för mening. Det blir bara toooo complicaded.

Julklappar ska man också köpa, slå in och helst ge till någon... Men vad, till vem, för hur mycket?

alla dessa frågor.... Julklappsguiden.nu finns den?

Nationella i Matte B har jag på fredag.... Mycket intressant, lyckas jag skrapa ihop ett G så ska jag... Bli frireligiös, börja yoga och börja samla frimärken... Nej det är inte riktigt jag men jävligt glad ska jag bli i alla fulla fall!

Mot sängen och vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0