tvåtusentio.

Var året...


Jag fyllde 17 år och hade en jätte mysig födelsedag + att jag blev överraskad och fick ett mysigt litet kalas ^^,


Var Med denna coola brud! (Gjorde drinkar) mahaha! :D


Fina jossan var på besök hos moi :D


Var hos Idaa i Sthlm :D Vi flängde runt på stan och demonstrationer var det också ;p


Ett tag var MQs reklam oooovanligt snygg! mihihi


Jag å Sara hängde i badhusparken  :p


Fick reda på en hemsk sak.


Jag gick ut ettan. (bild on dah skolavslutnigskvällen) ;p


Började fota mer :D


Slutade färga håret. (kass bild, men man ser håret lite)


Hade mitt första riktiga sommarjobb (hitta ingen bild på jobbet, så fick bli en bussbild för så tog jag mig till jobbet) ;p


Åt nötcreme för första gången. viktigt att veta! mahah


Hängde i Krokom med NINJAIDAA! :D


Var i skåne och slet som ett djur, men hade lite kul ändå :)


Viktoria gifte sig med Daniel... (gifte mig gjorde jag inte, men en Daniel träffade jag på)
hittade ongen bra bild men en göllig bloma får duga ;p


Blev As blöt på grönan med Jossan, galet värre!
Var med på tv, när jag och Jossan åkte självaste vilda musen, lite galet det med.



Var hos bästa Ida i Stockholm och skrattade som tokar åt någon av Alien filmerna (om jag inte minns helt fel) Bara en av alla roliga stunder med dig♥.


Var hemmifrån väldigt länge under sommaren.

Missade Yran.Pissmyra.


Åkte mysig segelbåt med pappa och syskonen! Mysiga dagar!

Kom på att man klarar sig jävligt bra utan dator och allt vad det innebär.


Hade en sista mysig sommarlovs-dag! ;p dagen efter började jag tvåan.


Slutade platta håret och körde på "naturligt är bäst" höhö

Gled ifrån vänner...
men upptäckte också nya!


Det var ett år sen du lämnade oss ♥


Jag började irritera mig på kärlek, men insåg också att det finns så mycket mer än bara en sorts kärlek.


Hade ett as mysigt höstlov i Sthlm hos min älskade mormor och Bonus morfar! (deras hund Rex på bilden) :)

Var på Dramaten för första gången...Åh jag älskade det!!

Var i Sthlm (igen) Firade Farmors 80-års dag med att käka julbord på Gondolen ♥


Började träna mer än vanligt :)

Var med emma och hade sjuuukt flumiga stunder :D

Insåg hur mycket Teatern betyder för mig


Sen hände det så klart massa mer men detta är allt jag orkar ladda upp
;p

Kommentarer
Postat av: ida

åååh vilket mysigt inlägg :') och HAHAHA REX vilken ROLIG hund :D och fan vad vi hängde i somras, det var så najzzzzzzzzzz. och emmas födelsedag då, det måste fan ha vart en av dom finaste kvällarna på hela sommaren! gud så mysigt vi hade det, det var så bra. men oj haha vilken lång kommentar det blev. haha. iallafall, du är bra lajsis! <3

2010-12-30 @ 22:47:33
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: ida

och juste! hahahahha nötcremen! hHAHAH

2010-12-30 @ 22:51:58
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0