Jay, Von Bonzo och Bullshiiiit!

Godmorning på er folks!

JAY FUCKING VANN IDOL IGÅR, DET VAR FETT BRA! Fast vinnarlåten var lame men bara för att han sjöng den så blev den bra (ja det är ju han som är bra, utan han hade låten sugit ännu mer fast dock tycker jag att Minnah gjorde den bra också) Nu är frågan hur det kommer att bli för denne ur coola snubbe vid namn Jay, många ja dom flesta som vinnit Idol har just bara vunnit och sen blev det inte så mycket mer med det. Hoppas Jay inte gör som alla tidigare ettor utan verkligen håller sig kvar och gör bra musik så man får fortsätta höra hans uuunderbara röst.

En tanke som slog mig är att alla ettor som vunnit tidigare får ett sånt stressigt program att det typ går in i väggen och ja det är säkert mycket möjligt och det är säkert därför det går bättre för tvåorna som inte har samma press att åstadkomma saker hela tiden som ettorna faktisk har. En annan sak som bara inte får hända är att Jay blir en av alla som spelas på radio att han ska passa in i en mall som inte alls är hans, det är ett BIG NO!

Sen att alla tidningar måste nosa rätt på varenda millimeter om hans liv, privat liv som inte tycker jag bara är så onödigt. Bara för att han nu blivit känd så lyser allt på honom nu i några dagar/veckor och vi kommer ösas med info om allt ifrån vad han äter till frukost till vem han råkat krama liiitee för länge på den där festen. Ärligt talat så är löpsedlar så överskattade och det handlar bara om publicitet och jag skiter faktisk i vad som skrivs, Jay är cool, sjunger för jävla bra och det är det allt borde handla om. The rest i bullshiiit.

Jay har ett band också som heter Von Bonzo, lyssnar för fullt på dom på Spotify och JAG GILLAR'T :D SÅ till alla er som också är galna i Jay LYSSNA! Jag repeterar VON BONZO!

Nu ska jag tagga ner mitt jävla tjatande om Jay (haha mina typ 3 sista statusar på face har bara innehållit meningar om Jay) kanske dags att lämna lite plats åt annat? ;p Jag gör ett försök i alla fall... hehe.

have a nice lööördaaag fellas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0