söööndaag.

I helgen har jag lyckats skriva en bokrecension. Bra jobbat! (tack så myyycket)

Idag var jag ute på en promenad (igår med för den delen) jag frös ungefär lika mycket båda gångerna. Men går man ut i bara leggings på benen så får jag skylla mig själv, tråkigt men sant.

Kollade på filmen Moulin Rouge igår och idag (halva/halva) shiiit vilken bra film :D Helt galen och ur kul! kanske inte alla smöriga kärleks sånger...Dom var laaame men annars så! Killen som hade huvudrollen var en göllig pöjk ^^, trotts att han sjöng smöriga kärleks-sånger.

Har försökt plugga idag med, dock utan vidare resultat... Men jag dansar och är glad ändå :)

Hääjdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0