Orkar blogga...och på den vägen är det.

Jag har återuppstått... Typ.

Jag inte varit närvarande varken här, på skolan, eller någon annanstans heller. Har dreglat ner min soffa och kollat film och har inte alls mått så bra. Varför orkar jag inte förklara för att vissa kommer inte förstå och då blir det bara konstigt. Igår var min kära Emma här och satan vad jag gillar dig min älskade vän ♥ Du dök upp och fick mig att skratta och må bättre. Du är så bra! (kvinuvinpingan längtar till svulldagen!)

Idag tog jag mig till gymmet och det var det bästa på hela dagen. Nu känner jag mig piggare än vad jag varit på länge! Det få blir mer träning för mig så jag kommer tillbaka på banan! Träning får bli min terapi.

Gölliga Emma ♥ Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0