dagen å går då

Ja en liten utvärdering av julafton då...
Go mat, tomten dök upp men dock så spreds det ett rykte mellan dom mindre barnen att tomten av våran bonusmorfar... Fast vi andra nekade ju så klart "Tomten äär ju tomten och ingen annan!". Så var det med tomten... Han gav mig allt några bra packet :)

Jag fick (kan ju vara intressant å veta) eller kanske inte... ;p

♥ En jordglob som lyser ^^, hade önskat mig en så det var väldigt bra (bild kommer att dyka upp)
♥ 300 spänn till mobilen (inte dumt assåååw) ;p
♥ två presentkort på stadium, totalt typ 600 spänn Heeej-tränings-kläder-å-andra-bra-saker-lixooom!
♥ Fin tröja av mamma!
♥ Två bra hårborstar av moster!
♥ Pengar (alltid gött)
♥ Söta armband som lillasyster gjort ^^,

om det var nått mer kommer jag inte på nu... Men det var mysigt och efter det så åt vi mat och käkade godis, drack kaffe å lite sånt :) Sen satt vi uppe till fyra och spelade spel, även om frågorna var från den tiden då jag var typ tre år så var det kul. Sen somnade jag i en gäst-säng som hade ett jätte fluffigt täcke, det var möööösigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0