Varit lite överallt, ätit massa och en gnutta av en italienare.

Hello you lonely blogg I have miss you... (det lät så mycket bättre på engelska som det mesta)
Jag vet inte vart jag ska börja men jag har varit lite överallt. Hos min pappa, hos min moster och hon min käre vän Emma. Jag och Emma hade en fet svulldag/kväll igår och idag, det var mysigt! Bra filmer, bra vän, go mat (eller mat och mat), goa godisar (åååh härliga färgämnen!) det kan inte bli annat än bra! :D

Nu har jag landat hemma hos mamma och imorgon blir det jobb kanske gym om jag hinner (skulle kännas mega skönt om jag hann med det) Får la se hur det blir.

Snart fredag... Det ska bli spännande ;p Men först jobb och jobb i två dagar (men det klarar jag)

Juste hade fått en paket från cdon.com... Julkalendern "julens Hjältar" lite sent att titta på nu när julen är över när som helst men jag måste bara se den. Det är inte över än så ikväll ska jag se den! Packa upp vore en idé också men väskan springer ju ingenstans så varför ha så bråttom?

En gnutta italienare på denna bild... Kände mig som en italienare... Är ingen italienare... Har inte ens någon italienare... Shit asså. Skit samma ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0