En tisdag.

Tjeenaree chiileenare!
Här sitter jag och diggar med i låten Fuck You med Cee Lo Green, fet låt! Nått med den låten känns bara så rätt (kan vara titeln) ;p Nej jag är ingen hatisk person... men ibland har man bara lust att säga Fuck You åt typ allt och inget.

Förövrigt har jag massa plugg att göra, inte intressant för er att veta... Men jag måste ju påminna mig själv på nått vis ;p Gav mig in i mattens konstiga värld och var där i en timme, det märkliga (men som givetvis var bra) var att jag fattade något! Det var den första "aha-upplevelsen" som ploppat upp i min hjärna på typ två veckor när det gäller matte. Bra där! Fortsätter det så här så kanske jag kan få ett G (nej jag är inget snille på matte, men jag lever och är glad ändå) i matte B.

åh dagens fetaste plus går till min pappa!
Som dök upp med lite saker som jag glömt hos honom och bland dom sakerna gömmer sig en påse med naturgodis... ååh det var nästan det som räddade min plugg-kväll! Tänk vad bra lite nötter kan göra ;p
slänger in en bild, för att lätta upp lite...typ.

Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha åh, älskar den låten, den är så himla härlig :D och fam vad fett att du fattade matte! :D:D:D:D:DD:D: AWESSosoomMEEEe

2010-12-07 @ 22:22:48
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0