Awsome!!! :D


Tjeeenaa Tjeenaa!

Jag vet inte vad jag ska säga...

Gårdagen/kvällen var helt fantastisk!! :D Gick på stan med Anders. Sara, Anna och Christoffer. Sen smet Anna och Sara iväg så då var det jag och killarna kvar... vi gick på stan sen drog vi hem till Christoffer (och nästan hela tiden undrade jag vart Anna och Sara tagit vägen xp) Vi hängde i Christoffers lägenhet, sen dyker Anna och Sara upp... och jag tyckte faktiskt att det var lite skumt att dom varit borta så länge.... men vi lyssnade på musik, sen blev det go middag :D
Lite senare fick Anna för sig att vi skulle leka "bilndbock" haha jag blev den utsatta x) så på med en jävla halsduk så jag inte såg ett smack och sen var dom borta igen...höhö. Jag fick lite damp och tog av mig halsduken, Anders knöt fast den igen och sen var jag tvungen att gå med den bort till Annas lägenhet.
När jag kommer in i hallen så tar dom av min halsduken... och vips så tänder som ett sånt här sprut-ljus (vet inte vad dom heter) xp som satt på en gullig liten tårta!! Jag typ dog av lycka... haha x) i köket hade dom pyntat med massa ballonger och serpentiner. Så det blev värsta mysiga lilla kalaset ^^,

TACK TILL ER, NI ÄR UNDERBARA!! <3

Resten av kvällen var också kul, med massa musik, en film och annat skoj :) Vi, Anna och jag (mäst anna då) stylade även Anders hår ;p det blev... eh stort och coolisch!


Jättesött rosätt-halsband som jag fick av Anders! :)

DET ÄR 3 DAGAR KVAR NU! ;p

Allt för nu!


// LajsA


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är underbar! :D <3

2010-01-18 @ 09:46:34
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0