TT...Tisdags-träning


Tjeenaa Tjennaa Bloggeeeen! ;)

för typ en timme sen så kom jag hem från mitt första gympass, bodypump blev det... och jävlar det är sjukt jobbigt! för er som inte vet vad det är så är det när man är en stor grupp med en instruktör längst fram som visar hur man ska lyfta en skivstång med olika vikter bland annat. Det var arm träning (ja alla muskler i armen...kan inte komma på vad en enda heter just nu) xp sen var det benövningar och sist mage! Jag om nån kommer säkert ha träningsvärk imorgon..oh my god!
Men det var rätt kul (även om det känndes som om jag skulle svimma) Bennen började skaka x) men jag ska köra på nu och sen lär det inte vara lika jobbigt längre! :)

På trosdag så har jag bokat tid för att träffa nån kille där som ska visa mig runt i det "riktiga" gymmet där alla maskiner står. Det ska bli väldigt najs :)

Bjuder på lite knäppa tränings bilder  (eller aa mig i träningskläder) xD höhö










oh god... I love that picture ;) höhö

Bilderna är tagna med min nya cam! :D

Nu ska jag stretcha, duscha och sen blire nån film och B&J´s som inte är slut än ^^,

LaaaajsAAA!

Kommentarer
Postat av: Syskonen Väisänen

Har en ny header tävlning på min blogg nu. Kolla in den



http://ffalsk.blogg.se/2010/january/tavling-2.html

2010-01-19 @ 18:57:12
URL: http://ffalsk.blogg.se/
Postat av: Sara

bra kvalité på bilderna :o :D och bra jobbat med gymmet! (Y) ;)

2010-01-19 @ 20:21:48
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: AnnaBanan

DU ÄR SÅ SÖT!!!!! <3

2010-01-19 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0