shopping på ett lite annorlunda sätt ;)


haha bjuder på en liten video om min lilla shopping ;)

Har varit inne i stan typ hela dagen med mami och minsta lillasystern. Varför just en stol man kan ju undra, jo för att jag jämt slänger mina kläder på min soffa i mitt rum (och då kan jag inte sitta där) så jag tänkte att en stol skulle vara en bra idé. Jag letade i en sån här affär som säljer begagnade saker, asså som en loppis :p och vips så hittade mamma den stolen... jag tyckte den va väldigt gullig haha x) Ska kanske måla om den å fixa lite, men får se hur det blir med det. Jag tycker det är jättekul att leta lite i sånna här affärer, man kan hitta massa roliga och fina saker... längtar lite tills jag flyttar hemifrån, då ska köpas coola möbler ;)
Kollade lite efter en gammal tant-cykel asså en sån fin gammal tant-cykel... känner att en sån skulle vara as najs att ha i sommar, får leta vidare!

Allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0