Fly me to the moon... Nej men jag åkte skridskor istället.


Yo, jag står upp iallafall! åh min söta lillasyster ♥

Jag tänkte "nu drar jag till med en skridsko-pose" om jag lyckades... nja ;p Lillasyster glad tjej!

Vad som hände här är oklart, men jag ser ut som en skalbagge och lillasyster något förvånad.

Woood and ice!

Pappa och lillasyster

Is-hjärta.

Dom har legat bortglömda i källaren i evigheter, första gången jag åkte på dom.

I kylan, utan smink och så här charmig ser man ut då... höhö


Just nu dricker glögg och lyssnar på awsome musik, löövely!!

Kommentarer
Postat av: almiiis

åh va mysigt! gu vilka fina skridskor du har :D!!

2010-11-20 @ 17:49:30
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: ida

ÅÅåh vad roligt :D jag älskar skridskor :') och vad himla söt hon är, haha!

2010-11-20 @ 17:52:37
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skridskor, på sjön?? är isen så tjock redan?

Söta!!!!

2010-11-20 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0