1 Oktober September gick så fort


En fredag som många andra... jag är ledig men lägger ner tid på att göra lite skolarbeten och sånt som är bra att ha gjort. Var ute en timme sprang/gick 6 km kan inte säga nått annat att det var mer än härligt! Trotts att jag håller på att andas sönder mina lungor så känns det så j*vla skönt sen.

Insåg för en stund sen när jag läste en bok som jag sen ska göra en bokanalys om i Sv B att boken ska lämnas till biblioteket den 5:e och inte den 10:e... j*vla skit lixom! Om jag inte får låna om den (för det finns risk att det är kö på boken) så blir det lite svårt, men se inte problemen se lösningarna (som en positiv röst inom mig nyss sa) ;p

För övrigt så har jag väldigt välorganiserat i min garderob tack vara att jag tog tag i kaoset och vek allt snyggt och fint, sen drack jag nyss kaffe (kan ju vara kul för er att veta) sen har jag kletat mes-smör på tangentbordet och på musen, jag är extremt osminkad, mitt hår är fluffigt och väldigt lockigt så som det bara är när jag nyss duschat. Har en mysig stor skjorta på mig... Det känns väldigt bra :)
Härlig fredag med andra ord!

Ikväll blir det Idol, tända ljus, popcorn och mys i soffan... Längtar!


Camen vill tydligen att allt ska vara extremt vitt... Snögg bild!



ps. Det förra inlägget är inte sant haha ;p jag suger på att var dum och tur är väll det, jag är mesig och snäll så är det haha ;p Men Anders vänta bara! under kan ske x)



Kommentarer
Postat av: Moa

Nu ska jag mysa och äta mellis :D

2010-10-01 @ 16:12:03
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0