Dagens Uggla





Jag å min käre vän ugglan! mihihi

En fredag fylld av dimma, plugga, mysig fika med Sara, samt bibblan en stund med Sara, fick också träffa pappa en stund! En bra fredag skulle jag vilja säga. Till skillnad mot vad jag brukar göra som är att bara vara hemma och plugga. Men att åka till skolan trotts att man inte har några lektioner kan vara ett smart drag, jag fick himla mycket gjort (skrev så mycket på mitt geografi-arbete att ögonen började gå i kors.. fast det kan ju bero på att jag är dum nog att inte använda mina glasögon)

Nyss kollade jag på idol! Varför vara ute och festa när man kan vara inne och kolla på tv lixom ;p men idol är faktiskt jättebra.. har en hel hög med goa människor jag gillar! JAY, OLLE, DANIEL... Åh boys!

Nu alla därute ska jag snart klättra upp i sängen, inte nog med att jag kollar tv en fredag jag går och lägger mig tidigt också... Hehe men allt har en förklaring! Tidigt i morgon drar jag och min käre mami till Sundsvall, vi ska ta Ikea med storm!

GööNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0