Den försvunna musiken...

Heeej

Min spotify har kraschat, funkar inte, bang bom död, the end lixom...

Så nu sitter jag här å lyssnar på musik från typ mellanstadiet/ delar av högstadiet, vad var det med min musik smak? JAG HADE INGEN! haha skrattar åt det och det värsta är att jag kan så många av dom... fortfarande!!

Kommer gå omkring och sjunga på dessa uuuunderbara låtar ;p

Men lite bra hittar jag nog... men den största delen är skit som inte bidrar med mycket eller jo bidrar med massa skratt. Roolig kväll, nostalgi!
Näe nu lämnar jag musiken och kollar på sköna Halv åtta hos mig! ^^,


Så här såg jag typ ut under den dåliga "musik-perioden" Jag vartill och med blond... mitt naturliga hår!

ha ha på den bilden!

Kommentarer
Postat av: luffi

men det är bra !! då blir du inte besviken om vissa förlorar för ett någon avdina favoriter tar ju kanske hem det hehhehe

2010-10-08 @ 20:05:36
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0