en lördag.

Tog en mysig tur in till stan med NinjaIdaa, kollade på när några från skolan spelade och sjöng på en invigning, jag letade efter en jacka och mössa halsduk vantar... Hittade lite snögga saker men kan inte köpa det ena förens jag vet vad det andra har för färg och tvärt om (i-landsproblem ja vet) Men hittade två tröjor på H&M alltid nått (måste säga att den ena var på reda! ÄÄÄlskar rea!)

Nu Sitter jag här och är barnvakt, när föräldrarna är borta dansar Lajsa på bordet eller också så somnar jag i en hög under bordet... 

Verkar inte finnas nått kul och se på tv heller, livet är inte lätt alla gånger... nåja något gör jag väll av denna kväll

...eller så slarvar jag bort den..
i stan lixom...

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha. nu ska jag berätta för er som läser efter mig och har läst om att lisa inte är dum och bitchig att IDAG VAR LISA DUM OCH BITCHIG! nej inte så hemskt mycket, men litegrann iallafall. det första hon sa till mig imorse när vi sågs på bussen var "IDA... REHNSBO... FAAANNNNNN!" med en ganska arg ton.

förövrigt var det en helmysig dag niinnjaalajsssaAAAa! :) hej då :)

2010-10-02 @ 18:59:25
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0