Härdar dödar? Dödar härdar?

Förbereder mig inför en dag ute...

Men jag ska ta på mig massor med kläder så jag blir som han... han bufémannen... eller vänta nu, michelin-gubben så heter han ju!! (internt... höhö)

Inte nog med att man ska vara ute och (förhoppningsvis inte) frysa så har man lyckats tajma in den underbaraste stunden i månaden... h e j  d ö d a  m i g! 

Nej jag kommer (förhoppningsvis inte) dö och igen behöver döda mig heller, det skulle bara bli jobbigt med blod överallt... Det som inte dödar härdar har jag fått höra så ja ser framemot att bli härdad då... eller något sånt.


uuuut uuut!

Ha en underbar jävla lördag ;p

Kommentarer
Postat av: ida

men det blev hur bra som helst ju :D och vilken tur lisa att du fick skjuts :O hade kunnat slutat illa annars, haha xD

2010-10-24 @ 13:04:16
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0