Jävla strumpor och tickande klockor!

Detta kom jag på igår kväll när jag skulle sova...

Att grannarna måste satt upp en tickande klocka på exakt samma vägg som min säng står mot, hörde ett mystiskt tickande och först trodde jag att det var en bomb (terrorister finns ju överallt nu för tiden!), sen trodde jag att jag hade en mystisk klocka i mitt rum men jag gillar inte tickande klockor så så kunde det inte vara! Så nu kommer det bli liite svårare att somna... Tack grannarna, TACK!


Detta kom jag på idag (eller egentligen för flera dagar sen)...


Jag MÅSTE köpa strumpor! åh så tråkigt men ack så nödvändigt!


Nu ska jag göra nått vettigare... hoppas jag gör det i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0