Packat och (nästan) klart!

Lite stress!
eller nä än så länge är det lugnt!

Ska med ett tåg mot underbara Stockholm kl typ tio i fyra!

Jag har nästan packat klart... Jag är inte så bra på det här med att packa, klart jag kan men det blir lätt för mycket saker! Men nu har jag utmanat mig själv och tagit en (för mig) liten väska och jag hoppas att jag packar smart!
Sen måste jag fixa något att ha med mig och äta på tåget!

Det brukar vara dyrt på tåg så jag tänker göra liten LajsA delux! ;p spännandeee!

Mot en annan stad, mot nått lite bättre

Ha en bra Halloween!
ps Alla ni som ska festa... FESTA ÅT MIG MED!

Kommentarer
Postat av: ida

LOVAR ATT FESTA ÅT DIG

2010-10-30 @ 16:03:08
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0