Söndag osv osv...

Hej...

Gårdagen var lyckad, trotts buss missandet och något kalla händer (stundvis) Men hade as kul och vissa människor är bara för härliga!! :D

Jag pluggar på en söndag, totts att jag skulle "chilla" oj så tokigt det kan bli..

Har insett att vissa människor inte fattar vad ordet nej innebär (vad är det som är svårt att fatta?)

Inte varje dag man rensar ett kylskåp, men idag var en sån dag. Det är trevligt att se vad det är som finns där inne + att jag gjorde pappa glad vilket är bra.

Är väldigt sugen på att se filmen Sherlocke Holmes (för sist somnade jag av någon anledning, mest troligt för att jag var trött ;p) Men har inte den filmen... Ska söka igenom huset någonstans kanske den finns.

Det är idag bara 6 dagar kvar! ♥


Kommentarer
Postat av: ida

JAG VILL OCKSÅ TILL STOCKHOLM!

2010-10-24 @ 18:06:32
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0