Söt kille på bussen...

Det finns inga hopplösa situationer bara människor som förlorat hoppet (sa någon smart människa, vet dock inte vem)

Det finns hopp med andra ord!


Idag gick det bättre än i går, dagen har hittills varit väldigt mycket mer positiv än igår (vinden vänder, vinden vänder!) Fick lite ordning på mitt "matte-problem" idag = BRA! (asså inte helt bra... men en jävligt bra början! :D

Fick ett konstigt ryck och dammade lite i mitt rum, det är ju kul att se vad det är på tv det feta dammlagret måste ha försämrat min kvalité som i och för sig inte var så bra från början. Men nu kan jag nog se vad det är för program jag tittar på ;p

MÅSTE SÄGA ATT JAG HAR LOV NU! ♥  Tänker inte plugga en sekund av detta lov!

Juste nu börjar Halloween-helgen och alla ska festa hit och klä ut sig dit, men icke jag, jag ska vara tvärt om (som vanligt typ) Ikväll ska jag minsann packa och nörda framför idol! Inte så dumt kan jag tycka!

Imorgon drar jag! och kommer aldrig mer tillbaka mohaha
(eh jo... det gör jag...tyvärr...typ?) ;p 


Ha ett bra lov för fan!

ps. Du söta kille på bussen, ring mig? Höhö ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0