en lång bilresa, shopping! och brist på megapixlar

Åkte till Sundsvall med min mami igår och shoppade både det ena och det andra, både på Birsta och på Ikea. Det var roligt roligt! På vägen hem blev jag rastlös i bilen och tog fram min extremt coola mobil med extremt många megapixlar två hela om man ska vara exakt ;p

Some bilder från dah car!


Vägen hem var lång...


Detta mina kära vänner är ett kassettband, inte igår man använde sig av det precis.. eller jo igår var det, vem har sagt att alla bilar ska vara moderna?

sakta såg vi Sundsvall försvinna långt bort...


Mamma gillar troll, mamma köpte sig ett troll!


Såhär kan man också ha fötterna!

Bilresan var lite seg, att leka dj och försöka hitta en bra radiokanal som var värd att lyssna på var inte lätt kan jag säga antingen var det någon som pratade om torskar eller så var det radio-sporten. Någon radiokanal som var värd att lyssna på hittade jag inte men att sjunga med i RixFms alla olika låtar (som man kan även om man inte lyssnar speciellt ofta på radio...) var kul även om det lät kasst! haha!


Nu sitter jag ock kollar på en film jag inte kollar på (logiskt?) vågar inte kolla helt så jag nördar data samtidigt.. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0