Här var man pigg och glad!

Jag är trött. Inte hej-jag-har-inte-sovit-på-en-hel-natt-trött, utan allmänt trött. 

Är less orkar inget vill bara lägga mig under täcket och stanna där ett tag! Men sånt har man inte tid med i denna värld, man måste vara på topp, vara med på allt, orka allt, och hamna efter det har man bara inte tid med...

Vill att det ska hända något, på lovet verkar det hända en himla massa men då är jag inte här. Då är jag i den underbara staden Stockholm hos mormor, inget fel i det alls det ska snarare bli helt otroligt härligt.

äh vet inte ens varför jag skriver nått här, det verkar meningslöst... Och så är det bonde söker fru på tv:n, det är meningslöst det också.


Blööö!!





Kommentarer
Postat av: ida

tjenalajsa är inte meningslös!

2010-10-13 @ 22:14:21
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0