Kan jag inte bara vara tyst... Nej ooomöjligt!

Hej igen 

Jag känner för att gå ut, flumma som en dåre, skratta åt inget, göra nått helt random och bara ha det helt totalt jävla as kul...
MEN! 

Finns ingen här som vill, kan eller... det finns inte ens någon här!!
Rööligt

Jag knarkar halstabletter för övrigt som jag vet att jag kommer få ont i magen av... livet är fullt av bra beslut, men detta var inte ett av dom ;p

Åh det är så mörkt å mysigt ute... Kvällspromenad vore det ultimata! Men jag vill inte gå ut ensam.. fan att det ska vara så mycket man ska göra tillsammans.... jag har ju lixom bara mig själv just nu.. å så kommer jag på såna idéer då man helst ska vara två eller fler...

Min lillasyster välte ut popcornskålen för sen stund sen.... jag blev såhär ----> -__- min lillasyster: "oooj...jag ääer bjusig, jaag ploker up dom nu"

Jag har inget vettigt och säga så jag borde vara tyst... men det är svårt! ;p

aja hejdå!





Jag vill ha dig nära men när jag har dig nära vill jag bara därifrån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0