Negativ och depp!

Om ni vill ha positiva vibbar så är detta helt fel inlägg för er... Jag varnar er detta är negativt så läs inte, negativ är inge bra att vara och man blir bara depp men jag måste skriva av mig.

Jag är irriterad! Irriterad på att jag är så jävla kass på matte, att jag helt plötsligt inte fatta ett smack. Tidigare hängde jag med någorlunda (ja jag klarade mig hit i alla fall) Men nu är det MATTE B... gaah blööö aaah! Vet inte hur jag ska förmedla hur jag känner. Frustration och irritation kanske är dom rätta orden? Besvikelse känner jag nog också... inge kul att inse att man inte kan eller fattar något av det man faktiskt borde kunna. Inte nog med det så är det snart nationella-prov i matte, då kan vi klämma in orden stress och panik också.

Matte har aldrig varit min grej, men nu är det värre än någonsin!

En bra sak med att vara dålig är att då kan det bara bli bättre... Om man till slut fattar något de vill säga.

Morrrr

Kommentarer
Postat av: ida

MORR på att vi inte får byta grupp :(

2010-10-26 @ 19:09:18
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Emma

Du klarar det Lisa! Det är jag helt övertygad om! :)

2010-10-26 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0