Vaknat på ett annat ställe. Veckan innan lovet!

Sov över hos min papiigår till idag.

Ovant att vakna där en måndag, men det gick bra ingen större förvirring fast klockan var strax innan 6 då jag lämnade min mysiga säng. I köket fanns det kaffe = Gott! Brukar inte dricka det på morgonen men just idag passade det så bra. Satte mig framför brasan i öppna-spisen och bara glodde in i elden samtidigt som jag drack mitt kaffe och åt en hembakad tunnbröds-macka. Intressant nu vet ni vad jag åt ;p Sen väntade jag länge på en buss som skulle ta mig tillbaka till civilisationen och den dök upp till slut. På skolan skippade jag frukosten tänkte "ääh jag har ju druckit kaffe å ätit en liten macka, jag klarar mig" Big NO jag blev hungrig sen vid 10, smartooo! Nu vet ni vad jag inte åt också ;p 

Resten av dagen flöt på bra och det var en väldigt bra start på denna vecka! :p Har lite arbeten som jag ska göra klart innan lovet... JA för snart är det lov!! Galet härligt!

Långt från staden finns denna plats, en plats jag älskar! (trotts att det inte alltid finns så mycket att göra i denna skit by ;p)

Ska sätta igång och plugga nu då så jag kan känna mig väl förtjänt av lovet!

Kommentarer
Postat av: ida

HAHHA "nu vet ni vad jag inte åt också" xD

2010-10-25 @ 23:06:14
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0