Livet hos mormor...

Yes, hos mormor är jag (och har varit sen i lördags).

Idag spöregnar det och åskar lite väl skrämmande ibland, men jag tycker att det är ganska mysigt ändå (trotts min lilla rädsla). Om någon skulle bry sig så håller jag på med följande saker:

♦ Har hjälpt till att måla om i en hall (känd som den "blåahallen" men som nu mera är grå).

♦ Tvingar ut mig själv att springa och köra lite styrkeövningar (och hänger med på diverse promenader med hunden).

♦ Läser en ganska spännande bok om ett mord på Östermalm (VEM ÄR MÖRDAREN, VEEM?!!)

♦ Ska in till stan (dah big city lixom) och träffa fina vänner, imorgon och i övermorgon ♥

♦ Pluggar körteori (dock går det sisådär, men jag försöker!)

♦ Övar spanska inför i höst (men grammatik kan gå och dööö tycker jag, men jag försöker även här att göra´t ändå)

♦ Idag har jag påbörjat grunden till ett CV, tror minsann att det kommer bli bra!

Något mer gör jag inte, mer än att tare lungt... och jag äter en del goa grejer också, men det hör lixom till livet hos mormor. (and I don't mind)

The end!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0