En söndag med timo och massa annat.

I fredags var det krog premiär! :D Det var fett kul, flum och galet! Tänkte skriva ett inlägg om det i går med gick inge bra... haha vart bara massa babbel (onödigt mycket babbel). Men bilder ska ni få se! lovaaar!

Idag, söndag sitter jag framför datorn och försöker plugga. Det går inte fort (ordet effektiv stämmer inte in på mig, why?!) men hellre lite än inget alls måste jag medge. Blir många pauser, ja en sån som denna. jag blir så distraherad och måste nog in på ett rehab snarast! Så det blir mer ordning, fast det kan jag fixa utan något rehab tror jag ;p

Btw. Timo sjunger så himla fint, dagens bästa! jag hittade timo (eller inte honom rakt upp å ner förstås utan hans musik)! ♥

Ja klockan tickar... Fan, jag stoppar tiden och jobbar ikapp sen kan jag starta den igen. Eller så låter jag den stå still och gör allt jag vill men inte hinner med. Eller (nr2) så slutar jag blogga och gör det jag borde... Personligen tyckte jag det första lät som en bra idé. Typiskt att det jag vill ska vara så svårt att genomföra.

Äh slänger på mig bra kläder och åker längdskidor med mamma, jag har nog brist på frisk luft och definitivt brist på motion!

Mooot snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0