"legoelefanten ska ha yxan"

Tjena, läget?

ja, med mig är det väääldigt bra! Jämför man med mitt måede med igår och idag så är det som dag och natt (galet hur humöret kan ändras och tankarna). 

Igår var jag barnvakt åt mina söta kusiner! Var nojjig över hur det skulle gå, är inte van att passa barn så jag blir lite nervös. Men det gick superbra, är så glad över det! Lekte massa med lego, kollade på barnprogram, läste bok, kollade på när det spelades diverse data spel (något med nån radioapa, ja jag säger då det). Kul att vara med i en liten annan värld ibland, barnens värld.

Att jag har lov har inte sjunkit in i huvudet riktigt än, men nu är det ju fääen det! Gött! Imorgon åker jag tåg ner till underbara Stockholm! ♥

Men innan det ska jag ta mig in till stan på något vis imorgon, och hänga med Ninjaaa :D 


Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0