Ny musik, tår i ögat & ett fansakap

Lalehs nya skiva räddar mig ikväll när jag känner att pengar och framtiden kan dra åt helvete!
(Nej så arg är jag inte fast bara lite)

Det är en fin skiva hon gjort minsann, får en liten tår i ögat.

Orkar inte ens skriva något om framtiden eller om pengar. Ångestframkallande saker. Vill leva på min gröna kvist och inte ha med det hela att göra, jag kommer inte kunna sitta länge på den kvisten det är jag väl medveten om. Klamrar mig fast iallafall.

Fast jag har två hem, alltså tak överhuvudet, snälla föräldrar som inte slår mig, mat får jag, kläder så jag slipper frysa har jag, det är inte krig, inte någon naturkatastrof... 

... Så egentligen har jag det bra. Hej perspektiv!

Men man har ju dom "problem" man har utifrån de liv man lever. 


Bara för att jag kände för att pigga upp med denna positiva text ;p



"Tacka vet jag när det är ingen dag och klockan är ingenting" ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0