Återvände från skog och mark

Efter en hel del bussväntande kom jag hem från en heldag ute i naturen.

Det var jobbigt att leva vildmarksliv, längdskidor är inte att leka med, inte tunga feta ryggsäckar heller för den delen. Vilken tur att det finns roliga människor som gör det mesta roligt! :D

Detta är ett smakprov på vad vi hittade på:
Slog upp ett tält på den ultimata plasten (vann ett pris för "Bästa läge" yeah! Team Alma & Lajsa rules!! Petter var med på ett hörn också)
Lagade mat som inte skulle platast i sveriges mästerkock, men det var mat. 
Åkte längdskidor, med tung rygga. Gick över förväntan!
Fick "provsova" inne i tälten (i typ 10 min), det var mysigt och ville inte krypa därifrån!

Nu sitter jag här
med underställ och äckligt hår och trivs ganska bra med att vara hemma. Läser ordspråk gör jag också. Trevlans.

Kanske delar med mig av något bra ordspråk, vem vet...

Adjöööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0