Blåste tillbaka, tror jag

Det var bara cirkus 18 timmar sen jag skrev det senaste inlägget... Vinden vände tror jag...

Men under en liten stund under dessa 18 timmar har jag (gjort en hel del) bland annat så har jag läst lite gamla inlägg... Från oktober 2010 tillexempel, jag kom på att bloggen var roligare då, tror att 2010 var ett bra blogg år. 

Därför kom jag på att 2012 ska bli ett bra blogg år, för trotts allt så är det kul att blogga! Men fokuset borde ligga på bra saker (har skrivit detta förut). Så mest bra, men sen är ju livet en aning oberäkneligt så man vet inte. 

Så jag sparar skog och tänker nog inte börja skriva dagbok, tar tag i el blogg istället.


Ett hurra för den nya blogg tid som nu tagit form, det firas med...

...En kiwigubbe, min lillasyster hon kan hon!



Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha åh underbara kiwigubbe <3

2012-01-05 @ 20:37:25
URL: http://sawahbodien.wordpress.com
Postat av: almiiz

haha men gud vilken rolig! ;D

2012-01-06 @ 18:34:53
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0