Dagen efter dah födelsedag

Ett år äldre och lite snyggare och liite bättre, yeah! ;p

Näe men igår var det min dag! Dagen var så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara, såna dagar är fina ♥

Sitter på skolan och får lite panik över att jag inte pluggar, varför gör jag det bara inte? Jag väntar nog på det ultimata tillfället att börja plugga på men såna tillfällen kommer sällan. Såna tillfällen tar man sig. Men det gör inte jag idag. tydligen. Men skiter i't för jag vet att jag kommer rycka upp mig till slut, som alltid.

Nu ska jag återgå till paniken och kanske eventuellt tycka upp mig, får se. Livet är schpännadee!


Kommentarer
Postat av: almiiz

life is hard...

2012-01-19 @ 20:01:34
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0