En lördag ute i skogen

Åkte skoter

Körde skoter!

Trodde att vi ska bli totalt insnöade, men läget stabiliserade sig något. 

Satt vid elden på uteplasten och chillade galet! 

Suttit inne och lyssnat på rock från det forna 80-talet, åh Bon Jovi... Varför har jag inte gett er en chans tidigare?


Den där John råkade ju vara gullig, trotts håret men modet var ju som det var...

Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra här näst, film? Ut och bygga mig en iglo? Gå till anslagstavlan här i byn och se vad som inte händer? Sno en spark? Göra snöänglar i mörkret? Finns oändliga alternativ... Bara att välja å vraka.


Kommentarer
Postat av: almiiz

läsa en bok, baka en kaka, sy ett par nya gardiner...oÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄndligt många alternativ! ibland blir det nästan för jobbigt...

2012-01-06 @ 22:50:23
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0