En (o)biffig halft kaosig onsdag

Det är den 25:e och det är ett väldigt bra datum må jag säga! Hurraa Hurraaaa... Firar lite för mig själv...

Fast det är onsdag och det är en lite kaosig dag för mig, men jag lyckades göra den mindre kaosig. Att prata löser allt. (eller kanske inte allt, men mycket vill jag lova)

Skulle "ta tag i mitt liv"... Med det menar jag nog antagligen plugga, men med x antal flikar uppe och inte ett ända word-dokument uppe så kan jag konstatera att det inte går så bra.

En bra sak är iallafall är att jag tog mig till gymmet i måndags! Är nu redo att äga. Kommer vara jag och alla biffiga jävlar som trängs i styrketräningsdelen. Men en dag är även jag biff hehehoho...

Beach 2012 kommer bli fett biffigt, bara en känsla jag får liksom ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0