Ilskan gästbloggar

Min dag började sämst (för att underdriva lite, ja man kan säga så.punkt.)

För det första var det måndag (bara en sån sak)

För det andra blev jag blöt om fötterna när det var slaskhelvete överallt och jag råkade ha världens sämsta skor för just det ändamålet.

För det tredje (den värsta saken av dom alla) EN DEL AV MITT NK-ARABETE HADE FÖRSVUNNIT! Vi snackat om 1 och en halv datorskriven sida. Jag blev arg, ledsen, frustrerad som fan och... och jag finner inga ord.

För det fjärde var det massa skitreklam på radion när jag ville höra bra musik. (ganska liten skitsak men ändå, det störde mig, okej?)

... Annars är det bra.


Vissa dagar önskar jag att jag bara stannade hemma, långt under täcket. Men icke, jag går ut och möter världen ändå! Mahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0