Stanna tiden, tiden stannar inte

Idag ville jag stanna tiden, men som alla vet så går det inte. Så jag lyckades inte så bra med hela-stoppa-tiden-grejen. Tiden går och det är bara att försöka hänga på.

Någon dag ska jag låtsas att tiden inte finns, ja det är precis vad jag ska göra. En ledig dag och jag vänder bort alla klockor och leker att tiden inte finns. För det gör den ju kanske inte heller. Tid är väll något som vi hittat på, eller?

Nu krigar jag mot tiden ännu en gång. Tiden går och jag hinner inte göra det jag ska. Kanske omprioritera? Svar ja!

En mysig helg är snart slut. Gråter en stund.

Torkar bort dom osynliga tårarna (dom som rinner på insidan) och börjar göra något. Vad som helst som behövs göras, finns en del att välja på om jag säger så. 

Adjöö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0