Tankar jag tänker & känslan jag känner

Jag drabbades av en känsla, jag känner mig ensam i hjärtat. Kändes som om ett hål bara dök upp. Känns tomt på någots vis. Jobbigt med jobbiga ensamhets-känslor som bara dyker upp. Vad ska man göra med dom lixom?

Ju mer jag tänker på det ju jobbigare känns det också. Jävla tankar. Varför ska jag tänka så mycket, det tänker jag ganska ofta när jag och min hjärna trasslat in oss i något som egentligen är väldigt enkelt. Varför inte använda lite tankeverkasamhet till något som faktiskt är nödvändigt?

Som lite naturkunskap eller projektarbete...

Fast å andra sidan vad är nödvändigt?



Kommentarer
Postat av: almiiz

:( lägg dig tidigt ikväll och bara sov lisa, det kommer gå bra <3

2012-01-23 @ 19:01:09
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0