Projektarbetsjobb och en gnutta av framtiden

Tjeeenaaa!

Nyss hemkommen från Alma! Hos Alma var det mys, skratt och projektarbetsjobb! 

Vi är grymma för att vi har kommit väldigt långt på el projektarbete, med två kloka hjärnor och en näve fantasi kommer man långt! Så framtiden ser ljus ut för projektarbetet, ångesten över det kan alltså slänga sig i väggen!

Hur den övriga framtiden ser ut är högst oklart, men det finns planer, det gör det. Mer om det i nästa avsnitt av "LajsA's Fabulous Unsure Future" * så vi går inte in på det nu, men alla dessa tankar vaknar ju till liv nu när skolan börjar (imorgon) och man är ett steg närmre dah Grand finale så att säga. Plus att "Sista ansökningsdag bla bla" till alla dessa vidareutbildningar/högskolor/universitet dyker upp en efter en ... inte alls stressande. Inte alls.

Men just nu lever jag i nuet (så gott det går, när man har en hjärna som min som redan är framme vid pensionen, med risk för överdrift).


Fösöker leva i nuet med mitt urdruckna kaffeglas...

*Japp googletranslate it is...

Kommentarer
Postat av: almiiz

haha jag trodde du målade haha! jadu framtiden kommer vare sig man vill det eller inte! men det kommer nog gå bra ändå med allt :) vi är G.ryyyyyyyyyyyymma! ;D;D

2012-01-10 @ 19:48:55
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0