At A Hotel med... en Hund?

Denna video alltså....




I början ser man ett ass, gick lixom inte att undgå... Hon håller dock något i handen. Oidentifierat föremål.

Pitbull tror han är don juan eller något...

Man märker att det är nya tider då tjejerna rullar omkring i sängen (i underkläder ofc) med KREDITKORT och inte vanliga pengar. Min fråga blir, har man ens så många kreditkort? Skulle jag göra så så har jag bara ett men får väll slänga med bibliotekskortet också... 

Pitbull står och viftar på en balkong som om det var massa getingar omkring honom.

Hans tjej dyker upp, arg. Hon vill inte vara med på el Hotel room, rackarns. Alla kan inte bli nöjda.

Men det är ju en festlig låt, minsann. Videon kan man ju strunta i och texten också.
Bara att leee och dansa, le och dansaa ;p



Kommentarer
Postat av: almiiz

hahaha! jag älskar den här låten!!!!!!!! det är skitbraa!

2012-01-06 @ 18:36:56
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0