Bra jävla dag... fast det var 20 jävla minus! ;p


Tjeeenaa tjennaaa Gokväll! ;p

Har haft en jätttekul dag!! först handeldning å vi fick glögg å pepparkakor (äääälskaa det<3) Sen lite senare (bra jävla tag senare) var det skoldans... det var inte så jättekul, jag gillar att dansa men jag vet inte.. måste på peka att det var pardans... å det kan vara väldigt kul, men det var typ nästan ingen som vågade eller ville... så det blev lite hlav tråkigt. Efter det drog jag hem till Frida! Vi chillade (ordet låter knäppt..men bra) lagade mat och jag fick lite damp när jag trode att det kröp myror på mig xD Frida hade nämligen besök av en myr-armé i vardagsrummet. Men jag överlevde...
Kl 19 skulle vi befinna oss på en julkonsert som skolan hade fixar i ordning. Visst dök jag och frida upp, det var mycket mysigt och stundvis väääldigt roligt, för vissa i kören bara var så underbart kul xp På väg till bussen sen efter konserten så vet jag inte vad jag och Frida hade tagit (inget alls... men man skulle säkert kunna tro det...) och det spelar ingen roll för kul hade vi det!!

Dagen var KUUUL! :D <3

Imorgon så ska jag ha filmkväll med some nice people ;)

BRA LÅTAR SÅ LYSSNA!! :D


Min nya favvo!!! :D <3



Lyssnade på den här hos Frida :) den var tok bra :D garvade när han sjöng om Gudrun shyman (stavning?) xD



Nu borde jag sova... å jävlar jag har inte packat klart inför imorgon hohoh hoppsan xp men det fixar sig!


Natti Natti!!

// LajsA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0