Dansade som tokar!



Tjeeenaa tjeennaa ;)

Nu har jag fått JULLOV :D

Det var olika uppträdande på skolan, riktigt bra :) sen var det julbord... å nu sotter jag här hemma!

Måste skriva lite om gårdagen!
jag Sara och Anna drog hem till henne efter skolan igår, vi hängde lite på stan och när vi kom hem till Annas lägenhet så satte jag och Anna igång med att lyssna på hennes gamla skivor + att vi dansade som tokar xp det var riktigt kuuul!! Sara filmade det hela lite då och då, så nu finns det bevis...höhö. Det blev också en liten mini-julafton... Anna ställde fram en lite vissen krukväxt på borde som vi kunde lägga presenterna under, man får ju ta det man har ;p Mysigt var det iallafall ♥
På kvällen så kom Christoffer över och allihopa kollade på hitta nemo ^^, en as göllig film måste jag säga!
efter den så kollade vi på nån annan, fast tålamodet försvann så det slutade med att Anna stängde av den. Mycket snack och skratt blev det men efter mycket dansande å annat så somnade vi tillslut.

Det var KUL!! :D

åå nuu haaar jaaaag juuullov!!! :)

Så nu ska jag bara ta det lungt!
+ att jag hoppas att såret jag har vid läppen ska försvinna...eller iallafall bli mindre!!

 
Dagens outfit ;) mycket schnyggiga röda leopard leggings X)


// LajsA



Kommentarer
Postat av: Sara

JAAA NU ÄR DET LOOOOV :D Fast kommer inte träffa er varje dag... Lite trist :( Men vi måste ju ses nåt. :)

2009-12-22 @ 20:18:23
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0