En av dom dagarna....


Tjena...


Jag känner mig så konstig, jag vill bara gråta men vet inte varför. Man kanske inte behöver ha nån anledning att gråta, men det känns som om en anleding vore bra för att klura ut något som man kan gör åt det.
Nu är det en sån stund då det är kaos inom mig och jag vet inte riktigt vad jag känner eller varför jag känner så. Det hela känns kostigt... Just nu kan jag inte få ordning på något alls känns det som. Allt handlar kanske om hormoner och bla bla bla (man kan ju alltid skylla på det) men jag vet faktiskt inte.

Det känns som om jag vill vara ensam och bara göra inget alls, fast samtidigt så vill jag göra något kul. Det ena vill jag fast det andra vill jag också men samtidigt vill jag inget alls... inte många som förstår och knappt jag heller. Skulle vilja gå och lägga mig och sova tills allt känns bra... men det händer ju så sällan att saker fixar sig själva. Det skulle var så bra om det var så nu, men nej det fungerar inte så.
Får väll ta tag och göra något åt det här... men vad vet jag inte och just nu orkar jag inte.
Så jag sitter kvar och funderar....


Bilden är nått år...

Vissa dagar är bara kaos av kännslor och allt möjligt... idag var det en sån dag.

Men det kommer alltid nya dagar.

// LajsA ♥



Jullov skulle sitta fint!!

Kommentarer
Postat av: Sara

det kanske är för att jag inte var i skolan. :] närå, men jag känner igen det där riktigt väl... inte länge sen jag själv kände så. det bästa man kan göra då är att verkligen gråta och tömma ut allt, även om man inte vet vad det är, för då blir det oftast bättre. det är skönt att gråta trots att man inte har en anledning... <33

2009-12-01 @ 19:40:24
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0