Bra helg!


Helgen hos pappa har varit väldigt mysig. Jag har tagit det lungt, sovit en massa och bara varit. Träffade en vän också som jag inte hade träffat på ca en månad, så det var på tiden! det var kul vi kollade film och chillade lite ♥ (haha...tycker det låter såkul att säga chilla xp... aja)
Idag så gick jag, pappa och min lillasyster ner på isen, det var fint, så tyst och rätt underbart ^^, Pappa kollade hur tjock isen var och den var nog 8 cm tror jag (tillräckligt tjock för att vi skulle kunna gå på den iallafall) Jag gick runt och fottade lite :) det är hur kul som helst när jag får den känslan att "just det där måste jag fotta" eller "det där skulle bli en fin bild" och jag blev rätt nöjd över bilderna jag tog idag.

Här kommer några smakprov :p


Nere vid isen.


Spår i isen.


Jag på isen.



Bilderna är oredigerade, ibland så överraskar min mobilkamera :p

Nu är det sängen som gäller! :) Natti Natti


// LajsA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0