Rururururu...Rubriiik ;)


Tjeenaa!

Idag så hade jag en efterläääängtad sovmoron :)

Hade en redovisning på engelskan som handlade om skottland, det gick bra...eh *host* lät typ så här:..here we have a scotisch bla bla...eh and some scotisch music..eh ööh...  haha men lite kul var det xp men vissa i gruppen sa inget alls å hade inte en gjort något så då blir man irriterad, men jag kunde inte göra annat än att skratta xD Men nu var den avklarad iallafall. BRA!

Försökte hitta lite julklappar idag... hittde inget alls, det var tråkigt... men jag har fortfarande tid på mig :) Så det fixar sig (mitt eviga motto)

Jag har äntligen tagit den där svin-sprutan som alla tjatar om. Tog den för mammas och min lillasysters skull, med tanke på att mamma inte kan ta vaccinet och att min lilla syster är i riskgruppen. Så jag hoppas jatt jag inte får några biverkningar (har inte tid med sånt ;P ) haha.

Nu måste jag snart kolla på dagens avsnitt av julkaländern xp (ja jag vet..låter töntigt... men det får göra det!) Mahaha!


En lite halv slarvig bild jag gjorde nyss x)

Have a trevlig kväll :p


// LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Så länge man gör sitt bästa är det inte dåligt! :)

2009-12-16 @ 13:19:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0